مرگ کودک ۱۰ ساله مشهدی بر اثر ابتلا به هاری زورگیران جوادیه دستگیر شدند (۲۳ خرداد ۱۴۰۳) چرا پایداری طبقه متوسط مهم است؟ چهار کشته و مجروح بر اثر واژگونی خودرو ۴۰۵ در محور سبزوار به شاهرود (۲۳ خرداد ۱۴۰۳) توقف خط‌تولید محلول دیالیز صفاقی یک شرکت دارویی یک مورد ابتلا به مالاریا در نیشابور ثبت شد ورود به دنیای تبهکاران؛ کینه‌ای که باعث قتل نارفیق شد جنایت به‌خاطر یک مشت طلا! غرفه فروش کفن‌های میلیونی تعطیل شد مرد معتاد، همسرش را برای پول موادمخدر به قتل رساند جاری‌ حسود زندگی زن جوان را نابود کرد مرگ دختربچه نکایی پس از حمله دلخراش سگ ولگرد عضو هیئت علمی دانشگاه تهران: ایران و افغانستان چاره‌ای جز همکاری در حوزه محیط زیست ندارند رهاسازی فاضلاب، ۱۳ خانواده در مه‌ولات خراسان‌رضوی را روانه دادگاه کرد پایان درگیری‌های مسلحانه اراذل‌و‌اوباش در شرق مشهد + عکس اعلام «شهریه» مدارس غیردولتی | هرگونه هزینه‌های تجملاتی ناسازگار با فرهنگ اسلامی ـ ایرانی «ممنوع» است گزارشی از روزهای سخت و پراسترس بچه های کار| بزرگ سالی زودرس بازسازی جنایت سیاه در مشهد| کشف فیلم مستهجن مقتول و دخترش در لپتاب قاتل پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (چهارشنبه، ۲۳ خرداد ۱۴۰۳) | وقوع بارش‌های رگباری توأم با رعدوبرق در برخی نقاط استان
سرخط خبرها

تسویه بدهی تامین اجتماعی با مراکز طرف قرارداد تا پایان خرداد ۱۴۰۲

  • کد خبر: ۱۹۲۶۷۰
  • ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵
تسویه بدهی تامین اجتماعی با مراکز طرف قرارداد تا پایان خرداد ۱۴۰۲
مدیر درمان اداره‌ کل تامین اجتماعی خراسان رضوی گفت: بدهی این سازمان با مراکز طرف قرارداد در استان تا پایان خرداد امسال تسویه شده است.

علی رضازاده روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز افزود: طی نیمه اول امسال هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار به مراکز طرف قرارداد اعم از داروخانه، مرکز درمانی و ... پرداخت شده است.

وی بیان کرد: به این ترتیب امسال در پرداخت بدهی به مراکز طرف قرارداد اقدامات خوبی انجام شده و در حالی که بدهی‌ها مربوط به بیش از هشت ماه بود، اما تا پایان خرداد ماه امسال تسویه کامل انجام شده است.

رضازاده افزود: در یک ماه گذشته ۲۵۰ میلیارد تومان بابت بدهی صرفا به مراکز درمانی دانشگاهی برای ماه‌های اردیبشهت و خرداد پرداخت کرده‌ایم.

هم اکنون سه میلیون و ۱۲۶ هزار و ۲۲۰ نفر بیمه‌شدگان اصلی و تبعی در خراسان رضوی زیر پوشش تامین اجتماعی استان قرار دارند که خدمات درمانی ارائه شده به آنان در قالب درمان مستقیم از طریق مراکز درمانی ملکی به صورت رایگان و غیر مستقیم از طریق مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه ارائه می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->